شیطان پرستی
نوشته شده توسط : پوریا

لباست را به شیطان می فروشی؟

 

 

گرایش برخی جوانان به مد های غربی، آن هم از روی ظاهربینی و غفلت از معانی برخی مدل های مورد استفاده درمو و پوشاک، نشان دهنده فکر نکردن این جوانان در مورد فلسفه ظهور چنین مد هایی است که عمدتا سرمایه داران یهود و آمریکایی از آن حمایت می کنند تا جوانان را در غفلت و سطحی نگری نگه دارند.

 

هر قدم که درخیابان های شهر برمی داری پدیده های جدیدتری به چشمانت می خورد و فکرمی کنی که از خوابی چند ساله بیدار شدی و مثل اصحاب کهف با این جامعه فاصله زیادی داری.

این روزها برخی از جوانان جامعه که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند بدون توجه به عوامل دخیل، اقدام به پیروی از مد های غربی کرده و برخی از آن ها حتی بی خبر از فلسفه بوجود آمدن این مدها تنها به لحاظ ظاهربینی از آن استفاده می کنند.

برای مثال می توان استفاده از لباس هایی که نماد شیطان پرستی برروی آن ها نقش بسته و یا آرایش موهای خود به مدل هایی که مخصوص هم جنس بازان غربی است و جوانان ما تنها صورت زیبای آن مدل را در نظرمی گیرند بدون اینکه به هجمه این بی فرهنگی توجه داشته باشند را مطرح کرد .

شیطان پرستی پدیده ای است که در قرن 19 در انگلستان تاسیس شد و سرمایه داران یهود و آمریکایی از آن حمایت می کنند، استفاده از مواد مخدر و انجام مراسم مبتذل جنسی، کار روزانه شیطان پرستان است.

رپ(Rap )و هوی متال( Heavymetal ) نیز طرفداران زیادی بین نوجوانان پیدا کرده است. رپ از اصلی ترین سبک های موسیقی است که در آن از رکیک ترین الفاظ استفاده می شود و شنونده را به پرخاشگری، خشونت، وحشت، بی نظمی، مرگ، درد، سرعت و وهم دعوت می کند.

جوانانی که از این گروه ها تقلید می کنند لباس و مدهای خود را به شکل افراد این گروه ها در می آورند.

به گفته خود این جوانان بعضی ازمدل های مو عبارتند از: تن تنی، میکروبی، تیفوسی، تاج خروسی، دم اردکی، آناناسی، فشن (Fasion) و سیخ تو پیریز!

مصطفی 20 سال دارد و دانشجوی رشته اقتصاد است. او در مورد مد مو می گوید: "الان موی کوتاه مده اول حجم مو رو کم می کنن که وقتی مو میره بالا خودش سیخ می ایسته یه خورده هم جلوش رو میدن پائین روی پیشونی".

وی اضافه می کند: "سال گذشته مو را بلند می گذاشتن و کلاً به حالت سیخ رو به بالا در می آوردن. افرادی که الان اینجورین زیاد روی مد نیستن".

شیطان پرستی در ایران



 

مراحل وارد شدن به شیطان‌پرستی
" كسب قدرت تاریكی برای شیطان پرستی / به دست آوردن نیرو های نهفته در تاریكی ، كسب قدرتی است درونی و بی پایان .
انرژی عظیمی كه این امكان را به شما میدهد روح خود را ارتقا بخشید و كمبودهایش را با قدرت جایگزین كنید . نكته ی مهم در برگزاری این مراسم این است كه هرگز نباید به نتیجه بدگمان باشید . خالصانه به نیروی روح خود و روح تاریكی ایمان داشته باشید. آنچه باقی میماند آرامش و دوری از افكاره بیهوده است كه باید در خود ایجاد كنید .

* مقدمات
محراب : مقابل دیوار غربی قرار گرفته پارچه سیاهی به روی آن كشیده می‌شود . بالای سر محراب ( روی دیوار) ستاره 5 پر وارونه نصب كن . روی محراب 2 شمع سیاه روی پایه ، خنجر مخصوص مراسم ، جمجمه انسان ، یك زنگ ، یك آتشدان و یك جام بگذار / برای نور بیشتر میتوان از شمع های سیاه در گوشه‌های اتاق استفاده كرد / می‌توانید از جمجمه انسان ساخته شده از مواد مصنوعی نیز استفاده كنید .
خون : جام را با مایعی به رنگ قرمز پر كن .ماهیت مایع اهمیتی ندارد زیرا كه این مایع نماد خون قربانی‌ست.
آتش : آتشدان را درست در مركز محراب قرار ده .
پوشش : تماماً سیاه همراه با ستاره 5 پر وارونه آویخته بر گردن .

آداب مراسم :
به ترتیب ذیل زنگ را به صدا درآور : شش بار در جهت جنوب ، شش بار در جهت شرق ، شش بار در جهت شمال .حال خنجر را بدست گیر به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و با لحنی دعایی نیایش كن :
بنام شیطان بزرگ و افتخار او ، لوسیفر من نیروهای تاریكی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم .
با خنجر پنتاگرام وارونه‌یی در هوا رسم كن و آتش را بی‌افروز ، نیایش را ادامه بده : آتش سیاه برافروخته و درهای تاریكی بر پاشنه خود چرخیده اند . روح سیاه و شیطانی كاین ظاهر شده ، كسی كه از دوردست می آید تا خواست خود را بر فراز هستی بنا كند .بر حذر باش از گمراهی انسان كه همواره همراه اوست از ابتدا تا نهایت . نظاره كن . این منم خدای دیروز ، امروز و فرداها . نگهبان زمان و ابدیت .بی مانند .غرق در دانایی . بی همتا در توانایی .عناصر را بخوان تا مرا خدمت كنند و نیروهای طبیعت را امر كن تا تجلی آمال من شوند .بپاخیز من تو رامی خوانم . دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و ادامه بده : كاین ، شیطان ، من قله‌ها را تصرف كرده‌ام . قدرت تاریكی در دستان من است . اكنون من در قالب تو خواسته‌های شیطانی‌ام را تجلی می بخشم ؛ پندار مرا با شكوه و عظمت باستانی تسخیر كن . مرا در لایه های نامریی و رمز‌آلودش تنها گزار . جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر ( بمنظور پیشكش ) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر . انگشت را از ظرف خارج كرده ، دور لبه جام بگردان (در جهت گردش عقربه‌های ساعت) و همزمان بخوان : من از این جام می نوشم .من از زندگی می نوشم . قدرتهای نهفته در تاریكی مرا در بر گیرید .
جام را یك نفس تا انتها بنوش و ادامه بده : همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق‌ترین قدرتهای تاریكی به جهان ماده باز می گردم تا شبی دیگر را تسخیر كنم . آتش را خاموش كن ، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا در آور، شمع‌ها را خاموش كن .

* اعمال و زمان شیطان پرستی :
زمان شیطان پرستی در زمانهای بسیار قدیم و قرون اولیه آدمی در چندین زمان انجام می‌گرفت : اولین زمان هنگام كسوف و خسوف بود ؛ بر این تصور كه شیطان و خدای تاریكی از انسانها عصبانی هستند و منتظر هدیه خود و اگر برای آنها قربانی انجام نمی‌گرفت خدای تاریكی و شیطان تمام انسانها را قتل عام میكردند لذا برای آرامش شیطان قربانی كردن انسان انجام می‌شد . این مراسم به خصوص در قبایل آمریكای جنوبی بسیار فراوان دیده شده است به گونه ای كه اكتشافات به دست آمده وجود این قربانی كردن‌ها را تصدیق میكند و اتاقهای مخصوص قربانی كردن نیز به شیوه‌ای خاص بنا شده بود و تزئینات خاص خود را داشت . البته قربانی كردن انسان در زمانهای دیگر نیز انجام میشد كه اكنون قربانی كردن انسان در دوره كنونی در یك شب كاملا تاریك انجام می‌شود .اعمال مراسم شیطان پرستی نیز بسیار زیاد است و به ذكر چند مورد بسنده می كنم.مهمترین اعمال آنها اعمالی است كه همیشه انجام می‌دهند و در آن به انجام امور جنسی می‌پردازند و همچنین از شیطان برای پیشبرد اهداف حاضرین كمك میخواهند و اگر كسی مشكلی داشته باشد برای حل مشكل وی دعا می شود. مراسم بعدی ؛ مراسم عضویت یك عضو جدید به این هیئت و مجموعه است كه این كار توسط كشیش كلیسای شیطان و یا همسر وی ( بستگی به مذكر یا مونث بودن عضو جدید دارد ) انجام می‌شود .

* مراسم قربانی كردن :
در شیطان پرستی جدید قربانی كردن مفهومی ندارد اما برای آنان كه هنوز پیرو شیطان پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند این كار در شبی تاریك انجام می‌شود . قربانی توسط آب مقدس غسل داده می‌شود و بر روی محراب خوابانده می‌شود . البته اصولاً قربانی‌ها قبل از انجام مراسم بیهوش می‌شوند . و در كاملترین مراسم قربانی كردن برای شیطان ؛ قربانی پس از كشته شدن و نوشیدن خون وی توسط آتش سوزانده می‌شود . در این مراسم خواندن اوراد مخصوصی به زبانی كاملا بی معنی و گاها عبری انجام می‌گیرد .
مراسم معروف نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه : شاید معروفترین مراسم آنان باشد . این مراسم در كلیسای شیطان پرستی انجام می‌شود و دقیقا همان مراسم عشای ربانی مسیحیت است با این تفاوت كه تمام كارها برعكس انجام می‌شود و البته كارهایی نیز در آن مراسم انجام می‌گیرد كه از ذكر آنها خودداری می‌كنم .
مراسم پیوستن عضو جدید : در مراسم پیوستن عضو جدید به شیطان پرستان كه البته همچنین عملی در جادوگری نیز وجود دارد بوسه مقدس است . این بوسه توسط همسر یا خود كشیش به بدن شخص عضو شونده زده می‌شود.

شیوه‌های تبلیغ
1- انتشار سی‌دی ، كاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیكا

2- گسترش یافتن سایت‌ها وبلاگ‌های مربوط به شیطان پرستی

3- تبلیغ و اطلاع‌رسانی از طریق پارتی‌های شبانه و گفتگوهای دوستانه علی‌الخصوص در مناطق مرفه شهرهای تهران ، شیراز و ...

4- تبلیغ در تالارهای گفتگوهای مجازی


زمینه‌های جذب
باید یادآور شد كه علاوه بر تمامی موارد مورد اشاره در این بخش یعنی زمینه جذب" باید به تكرار برخی از آنها پرداخت ،كه در كشورمان دارای باز‌خورد مثبت بوده است .

1- موسیقی متال :
این موسیقی در ایران نیز مانند بسیاری از كشورهای اسلامی و عربی به گونه‌ای كه شرح آن رفت ، وارد شد و توانست پس از مدت كوتاهی به دانشگاه‌های بزرگ كشور همچون دانشگاه تهران ، دانشگاه شهید بهشتی ،‌ دانشگاه فردوسی و ... راه یابد .

2- افول معنویت :
اگرچه در بسیاری موارد ، ایران اسلامی در جایگاه بالاتری از معنویات قرار دارد . ‌لكن
سیر جهانی و فراگیر تلاش های قدرت‌های بزرگ فرامنطقه‌ای برای استحاله فرهنگی و از سوی دیگر ماشینی و صنعتی شدن مناسبات جاری و تاثیرپذیری مردم كشورمان از شرایط جهانی زمینه‌ای برای رشد چنین جریاناتی را فراهم نموده است .
باید عنایت داشت روند رو به رشد استفاده از شبكه‌های ماهواره‌ای نیز عامل تعیین‌كننده در جذب و گرایش یافتن به این گروه‌ها می‌باشد .

3- سرمایه‌گذاری :
در بخش‌های قبل اشاره كردیم كه سازمان های جاسوسی كشورهای غربی تلاش سازمان یافته‌ای را برای استحاله فرهنگ جمهوری اسلامی ایران تدارك دیده و مدت‌هاست كه می‌كوشند تا به " تهی‌سازی فرهنگی " جوانان كشور عزیزمان بپردازند . دشمن در این راه مبالغ هنگفتی را نیز تدارك دیده‌است . از جمله باید اشاره كرد كه طبق گزارش برخی از رسانه‌های مستقل در سال گذشته مبلغ هشت میلیون دلار آمریكا به فعالیت تبلیغات گروه‌های شیطان پرست از سوی دولت آمریكا اختصاص یافته است .

4- اینترنت :
رشد تعداد مخاطبین شبكه جهانی اینترنت طی سالیان اخیر آسیب‌هایی را متوجه نظام فرهنگی كشور نموده است كه از جمله می‌توان به فعالیت شیطان گرایان اشاره كرد .
اما عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ‌نویسی صورت می‌پذیرد ،
این دست از وبلاگ‌ها همزمان با اعلام موجودیت " جنبش شیطان‌گرایان ایران " فعالیت خود را آغاز كرده و اظهار می‌نمایند كه توسط فردی به نام مستعار " اهریمن " در ایران هدایت می‌شوند .
روند ارتباط‌گیری و فعالیت وبلاگ‌های مذكور بدین صورت است . افراد پس از تكمیل فرم ثبت‌نام یك ایمیل در صندوق پست الكترونیك خود با موضوع خوش آمد‌گویی دریافت می‌كنند و پس از برقراری ارتباط با ایشان و در صورت جلب اعتماد به برخی از مهمانی‌های شبانه و یا پارك‌ها برای آشنایی دعوت شده و مورد راهنمایی قرار می‌گیرند .
این وبلاگ‌ها عمدتا فعالیت خود را در چندین محور : انتشار عكس‌های شیطان گرایان جهان ، انتشار نامه شبیه به نامه های مسیحیان شیطان پرست خطاب به خداوند متعال كه بار سیاسی نیز دارد ، دنبال می‌نمایند . به صورت مثال وبلاگ شیطان در این خصوص می‌نویسد :
" چرا چیزهایی را كه به اطرافیانم دادی به من ندادی؟ و چرا می‌خواهی بدبختی مرا ببینی ؟ چرا منو ازین دنیای كثیف و از بین كسانی كه ازشون نفرت دارم رها نمی كنی ؟ حالم از زندگی بین این لجن به هم می‌خوره . جلوی پای من كم سنگ انداختی ؟ كم آدمهایی رو مثل من بدبخت كردی . "
این وبلاگ همچنین در ادامه می‌آورد : " همیشه لحظه شماری می كردم برای سال نو عیدی پدر و مادر از همه چیز لذت بخش تر بود ولی الان سال نو بوی تنفر می ده بوی مرده می‌ده وقتی كسی رو می بینم كه خدارو ستایش می كنه تفو لعنتش می كنم نفرینش می‌كنم از هیچ چیز خبر نداره آنقدر خوشه كه هیچ چی حس نمی كنه چرا پدر مادرم منو ترك كردن چرا منو نفرین می كنن بهم می خندن مگه من شاخ دارم لباس نو برام ارزش نداره چون بوی كفنو دارم حس می كنم تو خدا نیستی تو هیچی نیستی اصلا من بهت اعتقاد ندارم چون برای من بی ارزشی پستی من به هیچ چیز اعتقاد ندارم هیچ كس هم نه می پرستم نه قبول دارم بعد این دنیا هم دنیایی نیست میمیریم و میپوسیم از لاشه ی ما گلی سبز میشه كه خار نداره هیچ شیطانی وجود نداره ولی آنقدر آدمها بهش اعتقاد دارن قبولش دارن و فكر می كنن كه شیطان پروردگار ما هست كه یك نیرویی به وجود اومده كه خیلی چیز هارو می تونه نابود كنه. اگر Black Metal نبود من می مردم ای كاش نبود چون وقتی گوش می دم میرم به دوران (خلسه) به جایی میرم كه هیچ كس وجود نداره گناهی نیست ثوابی نیست آدم احمق نیست خدا نیست پیامبران دروغین نیست شهوت و هزار تا چیز دیگه ای كه این جا هست یا چیزی كه هست و این جا وجود نداره اونجا نیست فقط یك نور سیاهی هست كه چشمتو نمی‌زنه بوی همون گلی كه گفتم از لاشه آدم‌ها سبز میشه میاد كه مست می كنه ترس و وحشت نیست چیزی نیست كه بهش فكر كنی خودتی . "
 

 


شیطان‌پرستی به مثابه یك تهدید
در این بخش به دنبال آن هستیم تا به تبیین " تهدید " آمیز بودن فعالیت گروه‌های شیطان‌پرست در داخل كشور بپردازیم .

1. همكاری‌های جاسوسی
با توجه به اینكه در 4 كشور آنگلو ساكسون مكان‌های مقدس شیطان‌پرستان با نام "كلیسای شیطان" واقع شده است و در همین كشور‌ها نیز بنابر بر دلایل سیاسی از گروه‌های ناهنجار اجتماعی و سیاسی مهاجر و مسافر بهره برداری جاسوسی می شود لازم است كه به صورت ویژه به همكاری‌های جاسوسی عناصر مربوط اشاره داشت.

2. جرائم باندی
در جهان كنونی جرایم در دو دسته‌بندی كلی یعنی جرایم فردی و غیر‌سازمانی و جرایم باندی یا سازماندهی شده ،‌ ارزیابی و تحلیل می‌شوند .
مصادیق جرایم باندی یا سازمانی بمب‌گذاری ، اقدام برای ترور ،‌قاچاق مواد مخدر علی‌الخصوص مواد مخدر شیمیایی ،‌راه‌اندازی مراكز فساد و.. می‌باشد كه طبق تحقیقات به عمل آمده شیطان‌پرستان با تمامی جرایم مذكور ارتباط داشته و عمدتا از طریق مشاركت در آنها بودجه‌هایی را دریافت می‌نمایند.

3. روابط سازمانی
روابط سازمانی در ادامه جرایم سازمانی و بلكه به عنوان عامل زیربنایی بر آن تعریف می‌شود . از سوی دیگر ایجاد برخی ناامنی‌های عمومی و اجتماعی در اثر عنصر روابط سازمانی جهت می‌یابد .
البته نگاهی جامع‌تر به سایر بخش‌های مورد اشاره در پژوهش می‌تواند هرچه بیشتر گویای این مطلب باشد ، لكن تاكید بر این نكته ضروری است كه اعضای این گروه‌ها عمیقاً سازمان‌گرا و سازمان‌محور می‌باشند.

4. ارتباط خارجی
همانطور كه در بند اول اشاره شد ، شیطان‌پرستان در 4 كشور آنگلو ساكسون ، یونان و رژیم صهیونیستی دارای تشكیلات سازمانی اماكن مقدس و ... می‌باشند كه زمینه‌ساز ارتباطات مختلف از مجراهای گوناگون را برای ایشان فراهم می‌آورد .
حجم روابط به خودی خود می تواند منشا تهدیدات امنیتی متعددی برای كشورهای اسلامی بخصوص نظام اسلامی باشد . همچنین نباید از نظر دور داشت بقا و استمرار فعالیت اینگونه گروه‌ها به لحاظ ماهیت و اهداف عمیقاً نیاز به روابط با خارج از كشور دارد . در این باره باید عنایت ویژه‌ای نیز به ارتباط این افراد با خانواده‌هایشان در سایر كشورها علی‌الخصوص كشورهای آمریكایی و اروپایی داشت .

5. سرقت
اغلب جوانان كه به شیطان‌پرستان می پیوندند حتی چنانچه از خانواده های ثروتمند نیز باشند از اعضاء مطرود خانواده به حساب می‌آیند ، ‌لذا حضور ایشان در جمع گروه اجتماعی می‌تواند زمینه جرایمی را همچون سرقت برای تامین منابع مالی فراهم آورد كه این سرقت‌ها در ابعاد مسلحانه طبیعتا تهدیدی برای امنیت اجتماعی به شمار می‌آیند .
در این خصوص مجدداً تاكید می‌شود كه هرگونه دامن زدن به فساد چون از باورهای شیطان‌گرایان می‌باشد . بدیهی است كه بخشی از این مفاسد نیز در پوشش سرقت‌های متعدد انجام می‌پذیرد ، باید در نظر داشت كه سرقت نیز عاملی است برای نزدیكی به شیطان .

6. تجاوز جنسی
در جمع شیطان‌پرستان اصولا تجاوز جنسی یك ارزش و شرط برای ورود و استمرار حضور در گروه به حساب می‌آید .
این تجاوز كه عمدتا با قتل ،تجاوز به همجنسان و كودكان نیز همراه است عنصر اصلی ایراد خسارت و انتقام‌گیری از فرد متجاوز جنسی است . تصور شیوع یافتن این ضد فرهنگ مخرب نیز می‌تواند مرزهای امنیت اخلاقی را در جامعه در‌نوردد .
تجاوز جنسی از ضدارزش‌های تبلیغی این دست گروه‌هاست كه دائماً با ساخت نماهنگ ، تنظیم آلبوم‌های موسیقی ، ترویج فكری و از طریق فیلم‌های مبتذل دنبال می‌شود . در حقیقت شیطان‌گرایان مدعی‌اند " تجاوز " تنوع در كسب لذت جنسی است .

7. قتل
قتل یك عمل شیطانی بزرگ به حساب آمده و شیطان‌پرستی كه تعداد و كیفیت قتل‌هایش بیشتر باشد به درگاه شیطان نزدیك‌تر خواهد شد . ناگفته پیداست كه این مولفه نیز تاثیرات سوء امنیتی را به همراه خواهد داشت .
افزایش تعداد قتل در جوامع مختلف یكی از معیارهای بین‌المللی و تعیین‌كننده درخصوص وضعیت امنیتی هر كشور به شمار می‌آید ، حال اگر این جرم كلان با یك اندیشه سازماندهی شده و تقدس‌زا همراه شود و حاشیه‌هایی چون تجاوز جنسی را نیز با خود همراه سازد ، ناگفته پیداست كه می‌تواند تاثیرات گسترده‌ای را در خدشه‌دار نمودن مقوله مهم امنیت به همراه داشته‌باشد .


وضعیت فعلی شیطان‌پرستی در ایران
وضعیت فعلی این گروه‌ها در ایران طی 5 بخش كه در ادامه شرح آن می‌آید خلاصه می‌شود :

1. تحرك در اینترنت
وبلاگ‌نویسی ،‌گفتگو در محیط یاهو 360 درجه ، سایت كلوپ دات كام ، دریافت خبرنامه‌ها و ... از جمله تحركات اینترنتی شیطان‌پرستان ایرانی است كه تاكنون نیز ادامه دارد (در آینده گزارش ویژه از تك‌تك حوزه های یاد شده ارائه خواهد شد.)

2. ترویج نمادها
مغازه‌ها و اصناف فروشنده زیور‌آلات نقره‌ای ، فروشگاه‌های پوشاك جوانان و بانوان علی‌الخصوص در شهر تهران وظیفه عمده ترویج شیطان‌پرستی در داخل كشور را بر عهده دارند . در برخی موارد حتی می‌توان اظهار كرد كه فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندكی از محتوای عمل خود ندارند . همچنین گفتنی است برخی از چهره‌های مطرح موسیقی پاپ و متالیكا در تهران و شهرستان‌ها به كرات و از طرق مختلف این نمادها را حمل و معرفی و به صورت مستقیم و غیرمستقیم به ترویج آنها می‌پردازند .
سایت‌ها و وبلاگ‌های فارسی‌زبان نیز نقش عمده‌ای را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می‌كنند .

3. ترویج متالیكا
گروه‌های موسیقی متالیكا همچون گروه "رامان" و گروه (DSD) كه توسط "بابك خواجه‌پور، ژانو باغومیان‌، لویك یومیان و كارن آراكلیان" اداره می‌شود به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه‌های متالیكا قابل ذكر هستند.

4. پارتی‌های شبانه
پارتی‌های شبانه "رپرها"، جشن‌های فارغ‌التحصیلی و مهمانی‌ها خاص دوستانه همواره به عنوان كانون فعالیت شیطان‌پرستان قابل ذكر هستند. در این مراسم و هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام مختلف با اندیشه‌ها و ظواهر شیطان‌گرایی آشنا و یا جذب آنها می‌شوند.

5. همكاری با سلطنت‌طلب‌ها
اوایل سال گذشته میلادی خبری در وبلاگ‌های وابسته به شیطان‌پرستان ایران منتشر شد كه‌ " اهریمن " سر كرده ایشان پیوستن گروهش را به " انجمن پادشاهی ایران " اعلام می‌كرد.

 

 

شیطان پرستی در ایران و ترویج آن

یکی از کانال های ورود شیطان به ایران موسیقی های شیطان پرستی می باشد . موسیقی هایی به اصطلاح مدرن که هر کسی نمی تواند آن را درک کند . متاسفانه بنا به دلایل بسیاری تعداد زیادی از جوانان ایرانی دچار از خود بیگانگی و بعضاً چند گانگی شخصیتی شده و برای نشان دادن تغییرات و تحولات درونی خود به این نوع موسیقی روی آورده و بدون دانستن معانی ترانه ها آنها را زمزمه کرده و رفته رفته این آهنگ ها ملکه ذهن آنان می گردد و با توجه به این مطلب که در ایران آموزش درباره بسیاری از مسائل روز کمرنگ است پس جوانان و نوجوانان بدون دانش و آگاهی به گوش کردن موسیقی های شیطان پرستی و نیز استفاده از سمبل های شیطان پرستی ( که خوانندگان این گروه ها استفاده می نمایند ) می پردازند و غافل از ماهیت حقیقی آن به سلک شیطان پرستان درآمده و با این کار می خواهند توجهاتی که در طول زندگی به آنان نشده است جبران گردد و بدین ترتیب مورد توجه همگان قرار گرفته و بخشی از خلا های وجودی خویش را پر سازند .

امروزه در بسیاری از مغازه های طلا و جواهرات و برلیان فروشی ها می توان زیور آلاتی با سمبل های شیطان پرستی یافت . فروشندگان برای سود بیشتر اقدام به فروش چنین زیور آلاتی می نما یند و جوانان و نوجوانان هم برای عقب نماندن از قافله به اصطلاح روشنفکران این زیور آلات را خریده و یوغ بردگی شیطان را به گردن خود می اندازند . امروزه بیشترین تعداد شیطان پرستان در شهر های تهران ، کرج و شیراز و در بین فرقه هایی در غرب ایران ساکن هستند .

در گزارشی كه از سوی نیروی انتظامی تهران بزرگ منتشر گردید ،سال گذشته نیز خبر دستگیری شیطان پرستان در کرج را شنیدیم که در باغی کنسرتی به راه انداخته بودند و شیطان پرستان بسیاری از شهر های مختلف در آنجا حضور داشتند.

شیوه ها ی تبلیغ شیطان پرستی در ایران :

انتشار سی دی ،کاست و پوستر مربوط به خوانندگان متالیکا

گسترش سایت ها و وبلاگ های مربوط به شیطان پرستی

تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق پارتی های شبانه و گفتگو های دوستانه به ویژه در مناطق مرفه شهرهای تهران ، شیراز و...

تبلیغ در تالارهای گفتگوهای مجازی موسیقی متالموسیقی متال هنوز از مهم ترین عوامل تشدید نفوذ شیطان در بین جوانان و نوجوانان محسوب می شود.

اینترنت ،رشد تعداد مخاطبان شبکه جهانی اینترنت در سالیان اخیر آسیبهایی را متوجه نظام فرهنگی کشور کرده است که از جمله می توان به فعالیت شیطان گرایانه اشاره کرد .

عمده فعالیت این افراد در قالب وبلاگ نویسی صورت می پذیرد. این گونه وبلاگ ها ، همزمان با اعلام موجودیت جنبش شیطان گرایان ایران فعالیت خود را آغاز کرده اظهار می کنند که از سوی فردی با نام مستعار اهریمن در ایران هدایت می شوند هم اکنون این شخص از سوی نیروی انتظامی ایران تحت تعقیب می باشد.

روند ارتباط گیری و فعالیت وبلاگ های یاد شده به این صورت است که افراد پس از تکمیل فرم ثبت نام ، یک ایمیل در صندوق پست الکترونیک خود با موضوع خوشامدگویی دریافت می کنند و پس از برقراری ارتباط با ایشان و در صورت جلب اعتماد به برخی از مهمانی های شبانه یا پارک ها برای آشنایی دعوت می شوند. این وبلاگ ها عمدتا فعالیت خود را در چندین محور انتشار عکسهای شیطان گرایان جهان ، انتشارنامه شبیه به نامه ها ی مسیحیان شیطان پرست ،خطاب به خداوند متعال که بار سیاسی نیز دارد ، دنبال می نمایند.

وضعیت فعلی شیطانپرستی در ایران:وضعیت فعلی این گروه ها در ایران را در محورهای زیر می توان تبیین کرد *تحرک در اینترنت وبلاگ نویسی ، گفتگو در محیط یاهو360 درجه ، سایت کلوپ دات کام ، دریافت خبرنامه و ... از جمله تحرکات اینترنتی شیطان پرستان ایرانی است که تا کنون نیز ادامه دارد *

ترویج نمادها مغازه ها واصناف فروشندگان زیور آلات نقره ای ، فروشگاه های پوشاک جوانان و بانوان به ویژه در شهر تهران ، وظیفه ی عمده ترویج شیطان پرستی در داخل کشور را بر عهده دارند . در پاره ای موارد فروشندگان و مدیران حتی اطلاع اندکی از محتوای عمل خود ندارند.

همچنین گفتنی است که برخی از چهره های مطرح موسیقی پاپ ومتالیکا در تهران و شهرستان ها پی در پی واز طرق مختلف، این نمادها را حمل و معرفی کرده و به صورت مستقیم و غیر مستقیم آنها را ترویج می کنند

سایت ها و وبلاگهای فارسی زبان نیز نقش مهمی را در گسترش و معرفی این نمادها ایفا می کنند.

*ترویج متالیکا گروه های موسیقی متالیکا به عنوان شاخصی از فعالیت رو به گسترش گروه های شیطان پرست ، قابل اشاره اند. پارتی های شبانه پارتی های شبانه ی شیطان پرستان یکی از راه های جذب جوانان بوده در این محافل جوانان با یکدیگر آشنا شده و از یکدیگر تاثیر پذیرفته و از آنجایی که می گویند خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو آن دسته ای از جوانان که در ابتدا با اعتقاد به دین و مسلک خود وارد این گروه ها شده اند رفته رفته همرنگ جماعت شیطان پرست شده و بعد منکر دین و خدا و پیغمبران می گردند . در این گونه مراسم ، هر بار گروهی از جوانان با انواع و اقسام روشها با اندیشه ها و ظواهر شیطان گرایی آشنا یا جذب آنها می شوند . آزادی و بی بند و باری و فساد این پارتی ها و بعضاً مواد مخدر و مشروبات الکلی همان ابزار هایی هستند که شیطان آنها را برای رسیدن به اهداف خود به کار می برد.

 

 

شیطان پرستی در ایران (بخش اول)

دروزي‌ها :به دليل آزارهاي حكومت وقت بر عليه شيعيان فراري شده و در مناطقی از فلسطين اشغالي ، سوريه ، لبنان و سكني گزيده اند .
برخي از مورخان و كارشناسان اديان بر اين باورند كه دروزهاي " درون‌گرا " نوعي از شيطان‌پرستي را اختيار كرده‌اند و ريشه‌هايي از ايشان نيز در عراق و ايران (مناطق غرب كشور ايران) مستقر هستند و داراي معبد مقدس مي‌باشند .

* گنوسي‌ها

با فرض صحيح‌تر استنادهاي تاريخي دقيق انتصاب شيطان‌پرستي به فرقه گنوسي منشعب از اهل حق مي‌باشد كه آشكارا به شيطان‌پرستي روي آورده‌اند.
در اين رابطه بايد متذكر شد بانيان " تقديس ابليس " در تصوف داراي قدرت تاريخي زيادي مي‌باشند و آنچنانكه در تاريخ و توسط ايشان آورده شده افرادي همچون احمد غزالي ،‌ ذوالنون مصري و سنايي از پايه‌گذاران اوليه شيطانيسم در ميان مسلمانان بوده‌اند .
طبيعي است فرق تصوف نيز مجموعا تحت تاثير اين اقطاب بوده و شكل‌گيري شيطان‌پرستي در ميان ايشان (آنگونه كه در فرقه گنوسي ديده مي‌شود) امري بديهي است .
لكن گنوسي‌ها از جذب ،معاشرت و رويارويي با ساير مردم پرهيز داشته و در چند دسته كوچك به مراسمات خاص شيطان‌پرستي همچون قرباني و حج شيطان و... مي‌پردازند .
ورود شيطان‌پرستي به ايران (از سال 1370 به بعد(
نوع جديد شيطان‌پرستي طي يك بازة زماني 10ساله با چند وقفه به ايران ورود يافته‌ است .

نحوه ورود

چند گروه عامل و حامل ورود شيطان‌پرستي به ايران بوده اند كه در بند بعدي به آنها اشاره خواهد شد . اما به صورت كلي و از منظر عوامل چند اقدام نقش بسزايي را در خصوص ورود جريان مذكور ايفا كرده است .
مهمترين ورود شيطان‌پرستي به ايران رواج يافتن ميل جوانان به استفاده از موسيقي متاليكا و ساز گيتار بوده است .
طي 10 سال گذشته موسيقي متاليكا به صورت زيرزميني و غيرمجاز وارد كشور شده و در چارچوب آن مفاهيم نحله انحرافي مورد بحث در اختيار جوانان قرار گرفته‌است .
اقدام تامل‌‌برانگيز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دولت ایران در زمان آقای خاتمی( اصلا قصد سوء استفاده انتخاباتی از این موضوع وجود ندارد. اما این موضوع واقعیتی است.) در صدور مجوز براي گروه‌ها ، آلبوم‌ها و كتاب هاي اشعار موسيقي متاليكا نيز نقش اساسي را در جلب توجه عموم مخاطبين جوان به اين نحله انحرافي فراهم آورد .
در واقع بايد تاكيد كرد كه در كنار موسيقي زيرزميني ،‌وزارت فرهنگ و ارشاد وقت نقش در‌واز‌بان ورود يك جريان با شرايط مورد اشاره ايفا كرد .
گفتني است " ‌هوي متال " ، " متال تاريك " ، " گوتيك متال يا متال گوتيك " چند سبك از موسيقي شيطاني متاليكا بود كه به يمن غفلت اعجاب‌انگيز مسئولين فرهنگ كشور كه جدال و " ‌اصلاحات‌ " سياسي را پيشه خود قرار داده بودند وارد كشور شد ، ‌نمونه اي از متون ترجمه شده‌اي كه به صورت قانوني ! در كشور به فروش رسيد در ادامه مي‌آيد :

uniting our tearful eyes...
enchanting
At night... I kiss the serpent in thy tears
For years... thy sorrow I've mourned
تاريكي ... قلب خون آلود مرا در آغوش مي گيري
روياهايم .... چشمان اشكبارمان را متحد مي كند
فريبنده
در شب .... ابليس را در اشكهايم مي بوسم
براي سالها ... غم هاي تو سوگواري من است
Harken my moonchilds cry
yearning for another night
Mourning my once beloved
mezmorized and ravendark
گوش كن به صداي گريه فرزندان ماه من
كه آرزوي شبي ديگر را دارند
ماتم مورد علاقه من
هيپنوتيزم و تاريكي
My pale enchantress of the night
at last my candle's burning down
The wintermoon is shining bleak
for thee my enchantress
جادوگر زنداني شب
از آخرين شمع سوزانم
ماه پاييزي سياه غم انگيز مي درخشد
جادوگر من براي تو
Enchanting all my dreams
a beauty and her flood of tears
Nightfall embrace my heart
mezmerized and ravendark
روياهايم را فريب بده
زيبا و سيل اشكهايش
سقوط شب قلب مرا در آغوش مي گيرد
هيپنوتيزم و تاريكي
My pale enchantress of the night
I desire thee
جادوگر زنداني شبهاي من
من تو را آرزو مي كنم
Fearful I walk with thee... through dusk
Through winds of loss... Her beauty and her
با ترس با تو قدم مي زنم ... به سوي خاك
به سوي بادهاي گمراهي ... او زيباست
flood embrace my bleeding heart
Tearful I fall with thee... at last
Lead me there... to where thy shadows cast
طوفان در آغوش مي گيرد قلب خونين مرا
با اشك سقوط مي كنم با تو ... در آخر
مرا راهنمايي كن ... به جايي كه سايه‌هايت پخش مي شوند
They dance in velvet darkness lost
آنها مي رقصند در مخمل از دست رفته تاريكي
Rise... bleak winterfullmoon
Rise...
برخيز اي ماه غمگين
برخيز ...

حاملان شيطان‌‌گرايي

آورندگان شيطان‌پرستي به ايران شامل افراد و گروه هاي ذيل مي‌باشند:
تحصيل‌كردگان و سرخوردگان اجتماعي در خارج از كشور كه عمدتا دچار خسارت و شكست‌ها سنگين مادي معنوي شده‌اند.
فرزندان منافقين فراري ، سلطنت‌طلب‌ها ، مفسدان اقتصادي رژيم پهلوي كه قبل و بعد از انقلاب موفق به فرار از كشور و محاكمه انقلابي شدند .
افرادي از خانواده‌هاي بسيار ثروتمند ساكن و مقيم داخل كشور كه عمدتا داراي روابط خانوادگي و .. با خارج نيز مي‌باشند .
جاسوسان فرهنگي سازمان‌هاي اطلاعاتي و امنيتي آمريكا و رژيم صهيونيستي كه با هدف استحاله فرهنگي وارد كشور شدند . فعالان حوزه هنر و موسيقي كه با كشورهاي ديگر علي‌الخصوص آمريكا ، انگليس ، كانادا و استراليا در ارتباط بوده و بنابر دلايل حرفه‌اي و شغلي مسافرت هاي متعددي داشته‌اند .
اما نكته اساسي و قابل ملاحظه‌اي كه دريافت‌هاي اين پژوهش دلالت بر اين مهم دارد كه حداقل 90% از افراد شاخص وارد كننده شيطان‌پرستي به ايران فاقد تحصيلات دانشگاهي و خانواده سالم مي‌باشند .
در ادامه نامه‌اي به قلم عنصر وارد كننده اي كه به احوالات آنها اشاره شد به منظور آشنايي بي‌واسطه خوانندگان با آراء ، نظريات ، خاستگاه اجتماعي و سياسي اين گونه افراد مي آيد ،‌كه در شبكه اينترنت منتشر شده است .
اگرچه متن اين نامه خطاب به خداوند كمي طولاني است لكن از ارزش " هرمنوتيك " فراواني برخوردار است .

" خداي عزيز سلام عليكم :

حقيقتا ما نمي دانيم چگونه ترا مورد خطاب قرار دهيم. بنا براين ما از همان طريق كه به پيامبر مورد علاقه‌ات ياد دادي با تو احوال‌پرسي مي كنيم. همچنين براي ما خيلي مشكل است كه بدانيم تو كجايي. چون تو براي ارتباط برقرار كردن با امتت توسط وزير اطلاعات خود يعني جبرئيل در 1400 سال پيش با محمد ارتباط برقرار كردي. و از آن موقع تا به حال ما از تو چيزي نشنيده‌ايم اين براي ما خيلي ناراحت كننده است . در طول اين هزار و چهارصد سال خيلي از چيزها در دنيا عوض شده است. ما كاملا مطمئنيم كه تو از همة اين تغييرات مطلعي . ما اين ايميل را براي تو مي فرستيم به اين اميد كه در جايي از اين فضاي بزرگ اينترنتي تو را پيدا كنيم. خدايا اين بي ادبي ما را ببخش. ما سعي كرديم كه با تو توسط نماز و روزه و حج و تسبيح و زكات ارتباط برقرار كنيم. اما افسوس كه همة تلاش ما بي نتيجه ماند. شايد تو سرت خيلي شلوغ است يا مسائل ديگري داري كه بايد به آنها بپردازي. هزاران سال صبر كرديم كه به وعده‌هايت وفا كني اما تا به حال چيزي دريافت نكرديم. به اين دليل است كه در كمال نااميدي اين ايميل اضطراري را براي تو مي فرستيم. خداي عزيز آيا تو يك دستگاه فاكس داري. ما مطمئنيم كه تو حتما يك دستگاه فاكس داري چون حتي آفريده هاي تو توانسته اند ماشين فاكس اختراع كنند. پس تو حتما يك دستگاه فاكس و يك خط تلفن داري. بنا براين مي توانيم هر وقت كه ضرورت ايجاب كند با تو ارتباط برقرار كنيم.
خدايا ما از اين كه به دنيا آمده‌ايم و بزرگ شده‌‌ايم اصلا خوشحال نيستيم. چون ما مجبوريم كه با فقر و بي عدالتي' بيماري و نبود آينده اي روشن براي خود و بچه‌هايمان مواجه بشويم. ما فكر مي كرديم كه تو ايمان ما را بوسيلة آن بلايا مي سنجي. بنا براين ما راهي پيدا كرديم كه به سرزمين كفار مهاجرت كنيم. خدايا ما مي دانيم كه اگر تو از نيت اصلي ما از اين مهاجرت مطلع بشوي حتما ما را مي بخشي. ما مي خواستيم اين كافران را به اسلام دعوت كنيم و در كنار آن زندگي راحتي را براي خود و فرزندانمان حداقل از نظر مادي تامين كنيم. همچنين ما مي خواستيم مساجدي را در اطراف شهرهاي اين كافران بسازيم .اين بزرگترين آرزوي ما بود .خدايا تو فكر نمي كني كه اين يك فكر مبتكرانه بود .به اين وسيله ما مي توانستيم با يك تير دو نشان بزنيم. ما اينجا ديديم كه زنان حجاب ندارند. اول خجالت مي كشيديم به اين زنهاي بي حجاب نگاه كنيم. ما قويا به راهنمايي تو. عمل كرديم. نظير اين آيه:
سورة نور24:30 : بگو مردان مومن چشمهايشان را بپوشانند . و فروج و اندامشان را محفوظ دارند. و خدا به هر چه مي كنيد آگاه است.
ما فكر كرديم اينها مثل فاحشه‌ها هستند و خود را در معرض تجاوز فرار مي دهند. ولي با كمال تعجب ديديم اين زنان بي حجاب در سرزمين كفار به ندرت مورد اذيت و آزار و يا تجاوز جنسي قرار مي گيرند. چطور همچنين چيزي امكان دارد؟ چون زنهاي ما با وجود اينكه حجاب را رعايت مي كنند اما هنوز احساس امنيت نمي كنند. چرا بايد اينطور باشد.
اي خدا ما در طول زندگي غذا هاي حلال خورديم. ما هرگز غذاهايي را كه از طرف تو ممنوع شده بود نخورديم. حتي در سرزمين كفار ما هر روز حدود چند مايل رانندگي مي كرديم تا غذاي حلال بخوريم. هر چند كه ممكن بود آن غذاهاي حلال سالم نباشند. ولي ما ترجيح مي داديم كه غذاهاي حلال بخوريم تا اينكه غذاهاي بهداشتي و سالم اين كافران را بخوريم .بنا بر اين ما به ندرت مك دونالد. مرغ كنتاكي بريان ... و يا غذاهاي آمادة ديگر را خورديم. ما افتخار مي كنيم كه اين غذاها را اگر چه سالم و بهداشتي بودند نخورديم. ما افتخار مي كنيم كه به فرمايشاتت گوش فرا داديم.
خدايا مي داني چرا اين كار را كرديم؟ به اين دليل كه خودت گفتي كافران نجس هستند. ببين اين چيزي هست كه تو خودت به ما گفتي.
سورة توبه9:28: اي اهل ايمان حقيقتا كافران نجس مي باشند. پس بنا براين از امسال به آنها اجازه ندهيد كه به مسجدالحرام وارد شوند. و اگر از فقر مي ترسيد خدا اگر بخواهد به زودي از مرحمت خود شما را بي نياز مي كند. و خدا دانا و عاقل است. خدايا ما ايمان كامل به گفته هاي تو داريم . وقتي كه اين كافران براي يك ميهماني ما را به خانه‌هايشان دعوت مي كنند. وانمود مي كنيم كه افق فكري ما باز است. وقتي ما به اين ميهماني‌ها مي رفتيم به دقت دنبال علائمي كه حرام بودن اين غذا ها را مشخص كند مي گشتيم .بيشتر اوقات ما فقط آب‌ميوه مي خورديم و لب به هيچ غذايي نمي زديم.. به ميزبان مي گفتيم گرسنه نيستيم يا اينكه مي گفتيم مريضيم. خدايا تو فكر نمي كني اين يك از خود گذشتگي بزرگ از طرف ما براي بزرگداشت فرامين تو بود؟. اگر به اشتباه ما غذاي حرام مصرف كرديم ما را به خاطر اين اشتباه ببخش.

 

در سال گذشته حدود "هشت ميليون دلار آمريكا" واريز شده است كه بين گروههاي شيطان پرست در شهرهاي مختلف ايران توزيع مي‌گردد.
فراماسون‌ها احياكننده جادوگري و شيطان‌پرستي در قاره اروپا در قرن شانزدهم ميلادي مي‌باشند
در دهه 1960 م شيطان‌پرستي توسط سرمايه‌داران يهود مورد حمايت قرار گرفت و چند گروه شيطان‌پرست در انگلستان و ايالات متحده آمريكا به وجود آمد كه معروف‌ترين آنها تشكيل «كليساي شيطان» در شهر سان‌فرانسيسكو مي‌باشد.
امروز ديگر صليب هاي وارونه ، ستاره پنج پر ، 666، صورتهاي نقاشي شده ، ماسك هاي حيوانات درنده شاخ دار ، برهنه پوشي ... تنها نشانه ها و سمبل هاي شيطان پرستي نيست.
عمده ترين نشانه شيطان پرستي را در تجاوز و قتل به ويژه در تجاوز به كودكان و نوجوانان به همراه قتل آنان بايد ديد.شيطان پرست ها موظفند هميشه خشم و نفرت خود را نسبت به مسيح و ساير مقدسات اعلام كنند.



استفاده از موسيقي مهمترين ابزار اين فرقه در جهت تحت تبليغ عقايد خود و نيز تحت تاثير قرار دادن جامعه به خصوص قشر جوان مي باشد.گاه اين گروه ها خود اذعان مي كنندكه شيطان پرست هستند و گاه برخي از آنان اين ادعا را نكرده ولي در راستاي تضعيف بنيان هاي ارزشي و ديني و تبليغ افعال شيطاني مي پردازند
با توجه به وفور موسيقي هاي مبلغ اين گروه ها در ايران و رويكرد برخي جوانان بي اطلاع به اين نوع موسيقي و حتي چاپ كتاب حاوي متن اين موسيقي ها و سرمايه گذاري زياد دشمن در اين باره بررسي و تحقيق پيرامون اين موضوع و اطلاع رساني و آگاهي افكار عمومي امري ضروري به نظر مي رسد.
به عنوان مثال خبر گزاري فارس طي خبري در 20مورخ /10/1383پرده از اين فعاليتها برداشت .

خبر گزاري فارس در اين باره گزارش داد :
"امين" دانشجوي يكي از رشته‌هاي گروه پزشكي دانشگاه كه از افراد موثر گروه شيطان پرست هوي متال در ايران است، مدتي پيش به صورت اتفاقي و بر اساس درخواست يكي از دوستان خود كه قصد بازديد از جبهه‌هاي جنوب كشور در كاروانهاي راهيان نور داشت به همراه جمعي از دانشجويان عازم اين مناطق شد كه تاثيرات روحي اين سفر، زمينه‌ساز رويگرداني وي از فعاليت‌ در گروههاي فعال شيطان پرست و بيان حقايقي قابل توجه درباره آنها شده است.
وي افزود: به گفته اين فرد، عناصري از رژيم صهيونيستي كه دركشور امارات حضور دارند شبكه اصلي

هدايت گروه‌هاي ه


:: موضوعات مرتبط: فرقه ها , شیطان پرستی , ,
:: بازدید از این مطلب : 483

|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 20 ارديبهشت 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: